کد خبر: ۹۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
نماینده مردم تهران در مجلس نهم، از خودگذشتگی را یکی از ویژگی های مردم ایران در 40 سال پس از انقلاب دانست و گفت: نمونه ایثارگری‌ و مجاهدت‌ در مسائل مالی را در دوران همه‌گیری کرونا مشاهده کردیم.

انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت| نمونه بارز «ایثار مالی» در ماجرای کرونا ثبت شدبه گزارش خبرداغ ، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگو با  فارس، گفت: انقلاب اسلامی ما ثمره ایثار، از خودگذشتگی آحاد مختلف مردم است و از زمان پیروزی انقلاب تاکنون نیز ما شاهد ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از طرف شخصیت‌ها و همچنین آحاد مختلف مردم بوده‌ایم.

وی افزود: اگر ایثارگری و از خودگذشتگی نبود انقلاب اتفاق نمی‌افتد و در طول پیروزی انقلاب نیز صحنه‌های مختلف و مشکلات مختلف با از خودگذشتگی‌ها برطرف شده و موانع پشت سر گذاشته شده است. 

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: ما در انقلاب شاهد ظهور و بروز و متبلور شدن این ویژگی انسانی در عرصه‌های مختلف بودیم و ما ایثارگری‌ها را در همه حوزه‌ها مشاهده کردیم. در یک بخش ما شاهد ایثارگری و ازخودگذشتگی و بذل جان برای حفظ کشور و انقلاب و نظام بودیم و در جایی هم دیدیم افرادی مثل شهید بهشتی از نام خود گذشتند تا این انقلاب و کشور و نظام سرپا بماند.

آلیا خاطرنشان کرد: در بخش دیگر نیز شاهد ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها در حوزه مسائل مالی بودیم که نمونه آن را می‌توان در دوران همه‌گیری کرونا مشاهده کرد که بسیاری با ایثارگری‌هایشان در حوزه مسائل مالی نسبت به تأمین نیاز دیگر افراد به وسایل بهداشتی و درمانی اقدام کردند.

وی افزود: اگرچه که یک روز از دهه فجر به نام روز ایثار و ازخودگذشتگی نامیده شده ولی باید بدانیم اگر این ایثار و از خودگذشتگی و ایثار نبود اصل انقلاب هم اتفاق نمی‌افتاد و این ویژگی را می‌توان مهمترین اصل در بحث وقوع انقلاب و تدوام آن دانست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: